tisdag 6 december 2011

Fullt normalt tisdagspyssel?

Alltså en sorts halvårstårta bara för att.

Nej kanske inte fullt normalt.
Men jag är inte rädd.
Jag vet ju att det går över så småningom.
Får ju en sorts hurt-attack varenda vinter och bakar och gör godis och grejar.
Men det går över.
Skönt!
Tänk om man hade varit en 'så'n' person året runt!!
Orka!

o.O



And now over to something completely different: a larch tree!


Snackade med en kompis, som jobbar som makeup-artist, förut och han påstod att hårmascaran gör come-back för fulla muggar, as we speak.
Jag trodde såklart att han skojade, men han stod på sig.
Jag skrattade vidare och krävde bildbevis!! 'Bildbevis, eller det har inte hänt!'
Skrålade jag med ett nöjt flin, säker på att han bluffade.




Det här fick jag och trodde fortfarande att det var ett skämt, men nej nej.
På Isadora's sida om man klickar på nyheter så är den där jävla hårmascarn FÖRST!!
Madderfacking först!

Please explain this random fit of oddness to me?
Sönällllllla!




Inga kommentarer: