lördag 10 december 2011

Två jävligt kul snubbar

Jag har ganska nyligen hittat de här killarnas bloggar och jag gillar bådas humor och sätt att skriva så jag lär nog läsa vidare. De är jävligt kul på helt olika sätt, men lika kul på nå't sätt ändå.

Äh, jag håller käft nu, ni får kolla själva:
Pascal Engman
Hittade ingen banner, men skitsamma. Det behövs ingen banner!
Den här killen har ett sylvasst tangentbord, ett ordförråd och språk som tilltalar mig 
och en intelligent, stundom arrogant typ av humor som tilltalar mig ännu mer!




Gaymasen
Jag har inte läst honom längre än kanske två veckor, men redan skrattat tills jag gråtit flera gånger!
Behöver jag egentligen säga så mycket mer? Underbart kul!
Varm & genuin dalmas med ett öga/hjärna för vardagskomiken.

1 kommentar:

Gaymasen sa...

Åh man får tacka för så fina ord! :-)

Och ja. Tofu är nasty. Eller inte nasty. Bara konstigt. Inget som tilltalar en liksom. Haha. :-)